Cases


Storytelling, der gør en forskel.

Et klart udtryk

Et klart budskab

Klare resultater


Med udviklingen af vidensdatabasen "10 Gode Grunde til at Vælge Økologi" og mærket "I Love Øko" var jeg med til at sikre og fastholde danskernes verdensrekord i økologisk forbrug. Det skete, da jeg var kommunikationschef i Økologisk Landsforening.



index3

CSR-PR for ALDI


Jeg har sikret ALDI omtale af flere CSR-historier, bl.a. at ALDI stoppede med at sælge produkter med angorauld, kaninkød, vagtel, vagtelæg, foie gras, haj, ål, sværdfisk, marlin fisk (som er klassificerede som beskyttede eller truede) samt ægte pels.


En lang række medier bragte historierne, bl.a. Dansk Handelsblad, Fødevarewatch og Dagens.dk.

CSR-PR for Trivison


Interessen var stor i både Danmark og Tyskland for fynske Trivisions teknologi, der nedsætter madspild i 25 lande. Det krævede bare, at historien blev fortalt på den rigtige måde. TV, dagligmedier og fagblade som Landbrugsavisen, Aktuel elektronik,  Food Supply Magazine, Pack Markedet bragte historien. 

Læs mere.

Kender NGO'er indefra 

Jeg hjælper NGO'er med kommunikation til frivillige, menigheder, kampagner og stramme budgetter.


Læs min seneste artikel om NGO-PR på Altinget.dk:

Syv gode råd til effektiv NGO-kommunikation

Artikel i Sustain Report:

CSR kræver særlig indsigt at kommunikere


CSR-aktivitet kræver en særlig form for kommunikation. Det er rådgivere inden for bæredygtig forretningsføring og CSR-ansvarlige hos store danske virksomheder som JYSK og ALDI enige om.


Læs min seneste artikel  på Sustain Report eller her. 





Artikel i CSR.dk:

Interessen for Verdensmå lever trods krise


Flere rådgivningsfirmaer melder om fortsat eller ligefrem øget interesse for verdensmålene trods krise.


Læs min seneste artikel på csr.dk eller her.