Fremtiden tilhører virksomheder,

som tænker

socialt, etisk

og miljømæssigt 


I over 17 år har jeg skabt store resultater i ind- og udland for virksomheder og organisationer gennem effektiv kommunikation, PR og markedsføring.


Det har jeg gjort som:



Mit speciale er effektiv kommunikationsstrategi og PR for engagerede fagfolk. Det betyder, at jeg er god til at at "oversætte" nørders budskaber og historier, så alle vi andre kan forstå dem. Derfor har jeg især arbejdet med teknologi, byggeri, fødevarer og CSR.


I dag bruger jeg  min erfaring til at hjælpe bæredygtige virksomheder, organisationer og NGO'er. 


Det giver mening for mig. Og for kunderne - læs mere her.


Marianne A. O. Andersen
Kommunikationsrådgiver, cand. mag., journalist & forfatter




.

Få mere ud af jeres CSR


Brug virksomhedens CSR, verdensmåls-aktiviteter og Global Compact commitment til at øge loyaliteten fra kunder, investorer, medarbejdere og samarbejdspartnere. Koblingen fra verdensmål til virksomhedens kerneværdier er uvurderlig som vital markør overfor investorer, dygtige jobansøgere og mange forbrugere. 


Investorerne ved, at virksomheder, der har overskud til CSR, oftest er velkørende i alle andre henseender også.


Forbrugerne, især de yngre generationer, har bæredygtighed som helt ufravigeligt parameter.


Derfor skal virksomheder koble alle former for CSR- eller verdensmålsaktiviteter med kvalificeret kommunikation. Kun på den måde får I det return of Investment til jeres brand, som I fortjener -  både på bundlinjen og internt i form af højere engagement, nemlig dybere forankret loyalitet fra medarbejdere og samarbejdspartnere.


Kapitalisering af CSR er en god investering, der handler om meget mere end lovpligtig rapportering.